Hurrá utazunk!

Élmények a Hotel Piroskában!

Idén a családdal úgy határoztunk, hogy kitörünk egy kicsit a hétköznapokból és wellnessezünk egy kicsit. Mindannyiunkra ráfért egy kis kikapcsolódás, és mert még egyikőnk sem járt Bükfürdőn, ezért úgy döntöttünk idén oda megyünk. A szállás keresésben fontos szerepet játszott, hogy gyerekbarát hely legyen, és mert kislányunk imád pancsolni, olyan szállodát kerestünk, amiben wellness részleg is van. Így rossz idő esetén is lett volna olyan lehetőség, amiben a kis csajszink lefárad.
Már sok jót hallottunk a Bükfürdő Gyógy és Élménycentruma közelében levő Hotel Piroskáról, a honlapjukon azt is olvastam, hogy ebben az évben Kidsoasis.hu által minősített családbarát szálláshely lettek, ami felkeltette a kíváncsiságomat.
Nálunk „nehezítő” körülmény a kutyusunk is, akit soha nem hagyunk otthon, de szerencsére ez nem volt akadálya annak, hogy szobát foglaljunk a szállodában.

Dávidka és szülei a Hotel Piroska gyerekmedencéjében

Laurát két öröm is érte megérkezésünkkor. Az egyik, hogy rögtön bejelentkezéskor a recepciós hölgy adott neki egy piros színű papír játékpénzt, amit Piroska pengőnek hívnak. Laura nagyon örült neki, hát még amikor beszéltünk róla, hogy ezt ajándékra tudja becserélni… 🙂 A másik meglepetés akkor érte, amikor a szobánkba belépve be volt készítve neki baba, plüss és könyv. A babát majdnem haza hozta, annyira megszerette, ott volt végig az ágyában. 🙂
A szoba, amiben elhelyeztek minket (kétlégterű családi szobában voltunk) nagyon kedves, világos volt, mindkét szobához tartozott fürdőszoba, aminek külön örültem.
Az éttermükben sem csalódtam, hiszen egyrészt bőséges kínálat volt mindig, amiből az én nagyon válogatós gyerkőcöm is talált kedvére való falatot, másrészt hálás köszönet a tulajdonosoknak, akik gondoltak a szegény éhes, nyugalomra vágyó szülőkre, és kialakítottak egy gyereksarkot az étteremben, többek között kis konyhával, hintalóval, rajzolási lehetőséggel. Laura önmagában egy roppant nyugodt, viselkedni tudó gyerkőc, de eddig nagyon megnehezítette a közös étkezéseket, amikor ő már befejezte az evést. Valamelyikünknek menni kellett vele felfedezni a sok érdekességet. Így felváltva szoktunk enni férjemmel. Most fordult először elő, hogy nemcsak egyszerre végeztünk a fogásokkal, de még egy kis beszélgetés is belefért a vacsora után.

A másik kedvencünk a szálloda wellness részlege volt. A gyerekmedencében be volt készítve egy ládányi gyerekjáték, aminek Laura nagyon örült, valamint úszás segítő szivacs, és deszka. Örömünkre a mi kis két és fél éves kislányunk ott kezdett el egyedül a mély vízben úszni, kis karúszók segítségével. A gyerekmedencéből közvetlen ajtó vezet egy kis udvarra, ahol kedves kis játszótér várja a gyerekeket. Azt is imádtuk!

Szülőként pedig a több féle szauna szolgáltatásai nyerték el nagyon a tetszésemet, és nagyon kedves figyelmességnek tartom a szálloda wellness kosarát, amiben a törölközőinket, köntöseinket tudtam vinni a szobából a medencékig. Valamint azt is, hogy minden közös mosdóban be van készítve bili. Mi óriási hasznát vettük, mert Laura most válik szobatisztává, és jelenleg csak bilibe hajlandó pisilni. Az pedig kellemetlen lett volna, ha például a pancsizásból a szobába kellett volna rohanni egy pisi miatt, majd vissza, miután végzett.

Wellness kosár a Hotel Piroskában

A Hotel Piroska azokra a vendégeire is gondol, akik szeretnek kimozdulni. Bérelhető biciklijeik vannak minden korosztály számára, de természetesen a szálloda területén belül térítésmentesen bicajozhatnak a gyerekek.
Pénteken és szombaton ottlétünkkor egy szintetizátoros teremtett jó hangulatot sláger zenéivel, gyerekek, felnőttek táncoltak kimerülésig. Jó hangulatú vacsorák voltak a zenész által, ezúton köszönjük a kedvességét.
Azoknak a szülőknek, akik egy kis időt szeretnének kettesben lenni, kérésre lehetőségük van bébiszittert fogadni a három év feletti gyermekek számára. Ezt előre jelezni kell a szálloda felé! 🙂
Azt már nem is említem, hogy rossz idő esetén két beltéri játszószoba is áll a gyerekek rendelkezésére, rengeteg játékkal, valamint a kicsit nagyobbaknak csocso és billiárd asztal van kikészítve az egyik folyosón az étkező közelében.
A szabadban pedig sakk, trambulin, malom várja a játszani vágyó gyerekeket.
Összességében azt írhatom, hogy a Hotel Piroska szolgáltatásait és dolgozóit tekintve is egy igazán családbarát szálloda, ahova bármikor szívesen megyünk máskor is, és mindenkinek ajánljuk, aki olyan helyre vágyik, ahol a vendég kényelme a legfontosabb.