Heti témaHurrá utazunk!

Jöttünk, láttunk, visszamentünk! – egy fantasztikus hét a Hotel Piroskában

Aki ismer, az tudja, hogy imádok visszatérni olyan helyekre, ahol először valami miatt jól éreztem magam, vagy egyszerűen megfogott a hely varázsa. Tavaly nyár elején mentünk el először a Hotel Piroskába****, ahova már régen terveztem menni, de valahogy nem jött össze. Aztán júniusban végre lejutottunk, és egy kicsit ott is maradt a szívünk. Csendes környezetben, családias hangulatban telt akkor az a pár nap. Imádtuk minden pillanatát. Úton hazafele el is határoztuk, hogy nem utoljára jártunk ott.

Ebben a hideg, zimankós időben valahogy annyira elhúzott a szívünk Budapestről, hogy addig -addig beszélgettünk egy kis pihenésről, míg ott találtuk magunkat a monitor előtt, szállásokat keresve. Nagyon megörültünk, amikor láttuk a Hotel Piroska akcióját, ami visszacsábított minket Bükfürdőre. (Az akciót megtaláljátok Ti is ITT)

Megérkezve mindenki nagyon kedves volt, ismerősként köszöntöttek minket. Leányunk és kutyánk szinte berobbantak az előtérbe, mind a ketten még emlékeztek a szállodai jó élményeinkre. Ismét családi szobai elhelyezéssel foglaltuk a szállásunkat, és egy igazán fantasztikusat kaptunk. Két különálló hálószobából és egy hatalmas fürdőszobából állt a helység.

A szoba bekészítés tartalmazott mindent, amire családként szükségünk volt. A kért bilin kívül találtunk még a szobában vízforralót, Nescafét, különféle teafiltereket, cukrot, ásványvizet és egy nagyon finom vörösbort is. (Citromot mindig kértünk az étkezőből, így ébredés után rögtön finom teával indítottuk a napot mi csajok, férjem pedig kávézhatott egyet.)

Érkezés után ebédelni mentünk, ahol egy ismerős arcot fedeztünk fel rögtön, Kati nénit, a szálloda egyik felszolgálóját. Lányunkkal régi ismerősként köszöntötték egymást, hiszen már tavaly is a szívébe zárta Laurát, mindig nagyon kedves volt vele. Most is kiemelt figyelemmel fordult hozzánk, meglepetésünkre lefoglalta nekünk a gyereksarok melletti asztalt végig az ott tartózkodásunk alatti időre. Ez nekünk hatalmas dolog volt, mert Laura egy kicsit félénk, és nem szeret nagyon távol lenni tőlünk, így viszont nyugodtan tudtunk étkezni, mert miután a gyerkőc végzett, rögtön szaladt játszani. Nem is tudom, mikor ettünk utoljára ilyen nyugodtan. És ismét ISTENI FINOM VOLT MINDEN!

A hideg miatt most nem töltöttünk sok időt a szabadban, de őszintén nem is hiányzott, az időt minden nap a medence-étterem-szoba között ingázva mulattuk. Betértünk még a játszószobába is, ahol Laura imádott lenni, és a recepciós volt olyan kedves, hogy megengedte nekünk, hogy felvigyünk a szobába mesekönyvet, színes ceruzát és még színezőnek való lapokat is nyomtatott a számunkra.

Nagyon jót pihentünk, szinte újjászületve érkeztünk meg haza a szabadságunk végén, és persze azzal az elhatározással, hogy nem most voltunk ott utoljára! Így legyen! 😀
Köszönjük Neked Hotel Piroska**** Bük ezt a fantasztikus pihenést!

Previous post

10 apuka, aki megmondta, hogy ebbe a házba márpedig nem hozol kutyát!

Next post

Ez a férfi 669 gyerek életét mentette meg. A pillanat amikor rájön, hogy ott ülnek körülötte…