Eger kis hazánk egyik legszebb történelmi városa. Rengeteg a látnivaló, múzeumok, műemlékek, hangulatos éttermek, kávézók várják a kikapcsolódni vágyó turistákat. Tökéletes helyszín, amikor ki akarjuk magunkat testileg, szellemileg pihenni, de nem egész napos henyélésre vágyunk.

És persze ha több napra van lehetőségünk Eger városába utazni, érdemes egy olyan szállást keresni, ahol megpihenhetünk az egész napos városnézés után.

Amikor férjemmel eldöntöttük, hogy kislányunkkal Egerbe megyünk három napos kikapcsolódásra, először szállodát kerestünk. Nekünk az egyik legfontosabb szempont az volt a szállás keresésben, hogy lehetőség szerint minél közelebb legyen a látnivalókhoz, de rossz idő esetén és visszaérkezve a városnézésből legyen wellnesezési lehetőség.

Google barátunk segítségével igen hamar ráakadtunk a Hotel Eger & Park **** szállodai komplexumára, ami gyalog is mindössze 10 percre van a város legfontosabb nevezetességeitől. A szálloda lényegében két épületből, különálló szálloda részből áll, amelyet az első emeleti folyosó köt össze.

Hotel Eger & Park bejárat

A Hotel Eger a modernebb berendezésű, két éve felújított, amelyben helyet kapott a játszószoba és a wellness részleg is többek között, ami kislányom egyik kedvenc helye lett ott tartózkodásunk alatt. Összesen 173 szoba várja itt a vendégeket. Standard- (kétágyas), komfort- (nagyobb légterű, pótágyazható), két légterű négyágyas családi-, apartman- valamint egyágyas szobák.

A szálloda természetesen azon kívül, hogy családbarát, még négylábú kedvenceinket is szívesen látja. Az első emeleti szobáik majdnem mindegyikében meg tudunk szállni kutyusunkkal, szinte bármilyen szobatípusban.

Mi személy szerint mivel kislányunkkal és kiskutyusunkkal mentünk, egy két légterű családi szobát foglaltattunk, ami igen tágas volt.

Eger & Park szoba

A Park hotel épületszárnya az első emeleten keresztül- épületen belül – közelíthető meg. A 37 darab szoba berendezése a 20-as évekbeli polgári lakások hangulatát idézik. Két kiemelt lakosztályában (Kabos Gyula és a Honthy Hanna) két különálló hálószoba, egy nappali és két fürdőszoba található.

Ebben az épületszárnyban található a kávézó, a szivarszalon és az étterem is. Utóbbi négy termében várja szálloda vendégeit, választékos svédasztalos reggelivel és vacsorával, valamint étlapról tudunk ebédet is választani magunknak. Teltház esetén kell is ez a négy terem, hiszen kb. 500 fő fogadására képes a hotel.

A kis családunk egyik kedvenc helye lett a nemrégen megújult wellness részleg, amelyben egy úszómedence, két élménymedence, egy gyermekmedence és egy pezsgőfürdő kapott helyet.

A gyermek és az egyik élmény medencét elhúzhetó üvegtető fedi, így jó idő esetén közvetlenül élvezhetjük a napsütést.

Hotel Eger & Park gyerekmedence

De található finn szauna, bioszauna, gőz kabin, aromakabin, oxigénnel dúsított sószoba, jégkút, továbbá kombiszauna is ebben a részlegben.

Plussz pont jár a szálloda zárt játszóterének, amit kislányom előszeretettel látogatott minden nap.

Ha itt járunk, feltétlenül látogassunk el Eger legnagyobb parkjába, az Érsek parkba, mert gyönyörű, tiszta, kutyussal is be lehet menni, hatalmas játszótere van, és azt is jó tudni, hogy minden hónap második vasárnapján itt rendezik meg a Magyarok Vásárát.

Reményeim szerint nem utoljára voltunk a szálloda vendégei, mert nagyon jól éreztük magunkat az ott tartózkodásunk alatt.