A Gyerekzsivaj 8 hetes életmód programja kisgyerekes anyáknak coaching támogatással, hogy végig is csináld!

5 rossz szokás, amiről le kell szoknod, ha szeretnél fogyni szülés után!

Kisgyerekes anyaként néha nem barátod a tükör, mert nem azt látod benne, amit szeretnél. És mintha a digitális mérleg is veled szórakozna… mindig többet mutat, mint szeretnéd.

Megmutatom, mi az az 5 rossz szokás, amiről mindenképpen le kell szoknod, ha szeretnél fogyni és formába hozni magad gyermeked születés után!

1. Ne légy konyhamalac!

Leszeded az asztalt ebéd/vacsora után és annak rendje s módja szerint elmajszolgatod még a gyerekek tányérján maradt sült krumplit, megeszegeted az ott maradt kenyérdarabkákat. Ismerős? Ugye tudod, hogy ezzel csak felesleges kalóriákat veszel magadhoz? Ezért első dolog legyen amiről leszoksz, hogy ne légy önmagad ellensége: ne légy konyhamalac!

Utálsz ételt kidobni? Én is! Szedj kevesebbet a gyerekek tányérjára és inkább kérjenek még. Ezen kívül pedig barátkozz meg a gondolattal, hogy vagy a kuka fog dagadni a plusz falatoktól vagy Te. Melyiket választod inkább?

2. Este nincs hűtőjárat!

Végre elalszanak a gyerekek, lerogyhatsz a kanapéra. Ha épp nem alszol el két percen belül a fáradtságtól, esélyes, hogy eszedbe jut, milyen jó lenne nasizni valamit. Vagy épp ekkor ültök le a pároddal kettesben és jól bevacsoráztok.

Előfordult már hasonló? Ugye tudod, hogy ez is egy kiváló banánhéj, hogy elcsússz az anyahájvesztő terveiddel? Tudod hát! 🙂 Akkor ne csináld!  Késő este már nincs hűtőjárat és nincs bő, kalóriadús vacsora. Ok? Legyen ez a második szokás, amin változtatsz!

3. Ne takarózz azzal, hogy a gyerekek után rohangálás fogyaszt! Mert nem is…

Ez csak egy jó szlogen, de ne dőlj be neki! Nagyon is tisztában vagy vele, hogy a “celebek” sem ettől fogynak, de szeretik ezt hangoztatni, amikor anyukaként nyilatkoznak. Te is biztos ezer helyen olvastad már. Ne hidd ezt el. Mert hiszen gondolom Te sem a kanapéról lefolyva szemléled gyerkőceid egész nap, mentek sétálni, játszóra, teszel-veszel a lakásban is, tehát valóban mozgásban vagy. Valahogy az anyaháj mégsem olvadt le ettől. Szóval fel kell ismerni, hogy valódi, tudatos mozgásra lesz szükség. Ezért hagyd ezt a kifogást, hogy mozogsz Te eleget a gyerek mellett és egyébként sincs időd sportolni járni.

4. Ne hidd el, hogy így kell lennie!

“Ó, nekem így is tetszel”- mondja a párod. Vagy épp azt hallod ismerőseidtől, hogy szülés után már sosem lehet olyan alakod, mint lánykorodban. Azért tedd a kezed a szívedre, láttál már olyan anyukát, aki x gyerek után is jobban nézett ki, mint Te most?

Ha igen, akkor ne higgy azoknak, akik azt sulykolják a fejedbe, ennek így is kell maradnia. Jó és rossz hír viszont egyszerre: hogy az, hogy megindulsz-e a változás útján az CSAK RAJTAD MÚLIK!

Jelentkezni szeretnél? A programról bővebben itt olvashatsz: http://gyerekzsivaj.co.hu/vesszen-az-anyahaj-program/